Innovatív technológiák marketingkihívásai és lehetőségei

Szerzők

DOI:

https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.01

Kulcsszavak:

szerkesztői előszó

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

Szerző életrajzok

Krisztián Szűcs, Pécsi Tudományegyetem

Egyetemi docens

Ildikó Kemény, Budapesti Corvinus Egyetem

Egyetemi docens

Szabolcs Prónay, Szegedi Tudományegyetem

Egyetemi docens

Tamara Keszey, Budapesti Corvinus Egyetem

Egyetemi docens

Hivatkozások

Agárdi, I., Szabolcsné Orosz, J., & Berezvai, Z. (2020). A digitalizáció hatása a lojalitásprogramok felépítésére a nemzetközi élelmiszer- és napicikk-kiskereskedelemben. Vezetéstudomány, 51(9), 2–15. https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.09.01

Borgulya, Á., & Kovács, É. (2020). A vállalaton belüli innováció-kommunikáció mint a szervezeti kultúra része a szakirodalom tükrében. Marketing & Menedzsment, 54(4), 63-75. https://doi.org/10.15170/MM.2020.54.04.05

Füzes, P. (2019). Bomlasztó innováció-e a felhőalapú szolgáltatás? Vezetéstudomány, 50(2), 2-13. https://doi.org/10.14267/veztud.2019.02.01

Kenesei, Z., & Cserdi, Z. (2018). A kényszerített önkiszolgálás elfogadásának előzményei és következményei a BKK-automaták példáján keresztül. Vezetéstudomány, 49(12), 4-10. https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.01

Keszey, T., & Zsukk, J. (2017). Az új technológiák fogyasztói elfogadása. A magyar és nemzetközi szakirodalom áttekintése és kritikai értékelése. Vezetéstudomány, 48(10), 38-47. https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.10.05

Kézy B., Lukovics M., Udvari B., & Zuti B. (2018). Az önvezető autók és a felelősségteljes innováció. Közgazdasági Szemle, 65(9), 949-974. https://doi.org/10.18414/KSZ.2018.9.949

Lázár, E., & Szűcs, K. (2020). A neuromarketing aktuális helyzete és a mintaelemszámra vonatkozó kihívásai, különös tekintettel a szemkamerás mérésekre. Vezetéstudomány, 51(3), 79–88. https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.03.08

Simay, A. E., & Gáti, M. (2019). Jó példa-e Kína? Feltáró kutatás a mobil közösségi kereskedelemről. Vezetéstudomány, 49(12), 11-23. https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.02

Downloads

Megjelent

2022-07-27

Hogyan kell idézni

Szűcs, K., Kemény, I., Prónay, S., & Keszey, T. (2022). Innovatív technológiák marketingkihívásai és lehetőségei. Vezetéstudomány Budapest Management Review, 53(7), 2–3. https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.01

Folyóirat szám

Rovat

Szerkesztői előszó


Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei