Innovatív technológiák marketingkihívásai és lehetőségei
DOI:
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.01Kulcsszavak:
szerkesztői előszóLetöltések
Hivatkozások
Agárdi, I., Szabolcsné Orosz, J., & Berezvai, Z. (2020). A digitalizáció hatása a lojalitásprogramok felépítésére a nemzetközi élelmiszer- és napicikk-kiskereskedelemben. Vezetéstudomány, 51(9), 2–15. https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.09.01
Borgulya, Á., & Kovács, É. (2020). A vállalaton belüli innováció-kommunikáció mint a szervezeti kultúra része a szakirodalom tükrében. Marketing & Menedzsment, 54(4), 63-75. https://doi.org/10.15170/MM.2020.54.04.05
Füzes, P. (2019). Bomlasztó innováció-e a felhőalapú szolgáltatás? Vezetéstudomány, 50(2), 2-13. https://doi.org/10.14267/veztud.2019.02.01
Kenesei, Z., & Cserdi, Z. (2018). A kényszerített önkiszolgálás elfogadásának előzményei és következményei a BKK-automaták példáján keresztül. Vezetéstudomány, 49(12), 4-10. https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.01
Keszey, T., & Zsukk, J. (2017). Az új technológiák fogyasztói elfogadása. A magyar és nemzetközi szakirodalom áttekintése és kritikai értékelése. Vezetéstudomány, 48(10), 38-47. https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.10.05
Kézy B., Lukovics M., Udvari B., & Zuti B. (2018). Az önvezető autók és a felelősségteljes innováció. Közgazdasági Szemle, 65(9), 949-974. https://doi.org/10.18414/KSZ.2018.9.949
Lázár, E., & Szűcs, K. (2020). A neuromarketing aktuális helyzete és a mintaelemszámra vonatkozó kihívásai, különös tekintettel a szemkamerás mérésekre. Vezetéstudomány, 51(3), 79–88. https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.03.08
Simay, A. E., & Gáti, M. (2019). Jó példa-e Kína? Feltáró kutatás a mobil közösségi kereskedelemről. Vezetéstudomány, 49(12), 11-23. https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.02
Downloads
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóirat szám
Rovat
License
Copyright (c) 2022 Vezetéstudomány / Budapest Management Review
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Authors assign copyright to Vezetéstudomány / Budapest Management Review. Authors are responsible for permission to reproduce copyright material from other sources.