Bevezető
DOI:
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.03.04Kulcsszavak:
szerkesztői előszóAbsztrakt
Örömünkre szolgál, hogy a kedves Olvasó kézben tarthatja a Vezetéstudomány neuromarketing-kutatásoknak szentelt szekcióját. E terület nemzetközi szinten tapasztalható dinamikus fejlődése óhatatlanul magával hozta a magyarországi marketingkutatások ez irányú érdeklődését, és az egyes tudományos műhelyek megújult érdeklődéssel fordultak a neuromarketing izgalmas területe felé. Általános tapasztalat, hogy az elmúlt két évtizedben jelentősen megnőtt a fiziológiai vagy idegi jeleket mérő kísérleti módszerek alkalmazása olyan területeken, mint a pénzügy, menedzsment, vagy éppen a marketing.
Letöltések
Hivatkozások
Ariely, D., & Berns, G. S. (2010). Neuromarketing: The hope and hype of neuroimaging in business. Nature Reviews Neuroscience, 11(4), 284-292. https://doi.org/10.1038/nrn2795
Plassmann, H., Ramsøy, T. Z., & Milosavljevic, M. (2012). Branding the brain: A critical review and outlook. Journal of Consumer Psychology, 22(1), 18-36. https://doi.org/10.1016/j.jcps.2011.11.010
Varga, Á. (2016): Neuromarketing, a marketingkutatás új iránya, Vezetéstudomány, 47(9), 55-63.
Venkatraman, V., Clithero, J. A., Fitzsimons, G. J., & Huettel, S. A. (2012). New scanner data for brand marketers: How neuroscience can help better understand differences in brand references. Journal of Consumer Psychology, 22(1), 143-153. https://doi.org/10.1016/j.jcps.2011.11.008
Downloads
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóirat szám
Rovat
License
Authors assign copyright to Vezetéstudomány / Budapest Management Review. Authors are responsible for permission to reproduce copyright material from other sources.