Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
Vezetéstudomány / Budapest Management Review
  • Aktuális szám
  • Archívum
  • Értesítések
  • Kéziratbeküldés
    • Szerzői útmutató
    • Bírálati útmutató
  • Információk
    • Célok és tartalom
    • Információk
    • Szerkesztőbizottság
    • Etikai szabályok
    • Szerzői jogok
    • Adatvédelmi nyilatkozat
    • Kapcsolat
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
Keresés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 53 szám 3 (2022)

Évf. 53 szám 3 (2022)

					##issue.viewIssueIdentification##
Megjelent: 2022-03-25

Teljes szám

  • PDF

Tanulmányok

  • A magyarországi vállalatok digitális képessége a pandémia előtt

    Péter Móricz
    2-18
    • PDF
  • A munkahelyi flow-állapotot elősegítő vezetői képességek elemzése a komoly játék eszközével

    Zoltán Buzády, Ágnes Wimmer, Anita Csesznák, Péter Szentesi
    19-33
    • PDF
  • Az online vásárlási térben szerzett tapasztalatokból eredő márkaelkerülés vizsgálata a fast fashion márkák példáján keresztül

    Éva Kovács Vajkai
    34-47
    • PDF
  • Hogyan írjunk vonzó álláshirdetést? A legfontosabb jelentkezést befolyásoló tényezők feltárása álláshirdetések értékelemzésén keresztül

    Kornélia Zarándné Vámosi, Idikó Kovács
    48-59
    • PDF
  • A felsőoktatásban tanuló fiatalok jellemzése pénzügyi céljaik, attitűdjeik és magatartásuk mentén

    Boglárka Zsótér, Erzsébet Németh, Aranka Mészáros
    60-72
    • PDF
  • A racionalitás végvárai A számszerűsítés megjelenítése az üzleti döntésekben

    Máté Farkas-Kis
    73-82
    • PDF

##plugins.block.makeSubmission.linkLabel##

##plugins.block.makeSubmission.linkLabel##

##plugins.block.developedBy.blockTitle##

Open Journal Systems

Nyelv

  • English
  • Magyar

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
A kiadói rendszerről