Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Vezetéstudomány / Budapest Management Review
Current Issue
Archives
55th anniversary of Budapest Management Review
Introduction - 55th anniversary of Budapest Management Review
1970
1971
1972
1973
1974
1975
1976
1977
1978
1979
1980
1982
1983
1984
1985
1986
1987
1988
1989
1990
1991
1992
1993
1994
1995
1996
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
Announcements
Submission
Guidelines for Authors
Guidelines for Reviewers
About
Aims and Scope
About the Journal
Editorial Team
Ethical and Publication Malpractice Statement
Copyright Statement
Privacy Statement
Impressum
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 52 No. 12 (2021)
Vol. 52 No. 12 (2021)
Published:
2021-12-15
Full Issue
PDF (Magyar)
Studies and Articles
Magyar gazdaságtudományi kutatók teljesítménymutatóinak és csoportjainak elemzése a Scopus/SciVal tükrében
Imre Dobos
4-15
PDF (Magyar)
„Két út van előttem, melyiken induljak?”
Gazdaság- és társadalomtudományi karok Web of Science és Scopus által indexált folyóiratcikkeinek vizsgálata 2016 és 2020 között
Péter Sasvári, Gyula Bakacsi, Anna Urbanovics
16-30
PDF (Magyar)
A megbízható és objektív publikációs teljesítménymérés szükségessége
A gazdálkodástudományok igénye a változásra és a tudomanymetria.com projekt
Zoltán Krajcsák, István Szabó
31-39
PDF (Magyar)
A tudománymetriai mutatók közötti összefüggések vizsgálata a hazai gazdaságtudományi képzések oktatói körében
Nikolett Mihály, Szergej Vinogradov, Csilla Judit Suhajda
40-50
PDF (Magyar)
Összemérni az összemérhetetlent?
Hallgatói tudományos diákköri teljesítmények értékelése az OTDK közgazdaságtudományi szekciójának tapasztalatai tükrében
Ágnes Wimmer, Katalin Takácsné György, László Koloszár, Ariel Zoltán Mitev
51-66
PDF (Magyar)
Editorial
Előszó a tudománymetriai tematikus számhoz
Gyula Bakacsi, Imre Dobos, Péter Sasvári
2-3
PDF (Magyar)
Developed By
Open Journal Systems
Language
English
Magyar
Information
For Readers
For Authors
For Librarians