Innovatív technológiák marketingkihívásai és lehetőségei

Authors

DOI:

https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.01

Keywords:

editorial

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Krisztián Szűcs, University of Pécs

Associate Professor

Ildikó Kemény, Corvinus University of Budapest

Associate Professor

Szabolcs Prónay, University of Szeged

Associate Professor

Tamara Keszey, Corvinus University of Budapest

Associate Professor

References

Agárdi, I., Szabolcsné Orosz, J., & Berezvai, Z. (2020). A digitalizáció hatása a lojalitásprogramok felépítésére a nemzetközi élelmiszer- és napicikk-kiskereskedelemben. Vezetéstudomány, 51(9), 2–15. https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.09.01

Borgulya, Á., & Kovács, É. (2020). A vállalaton belüli innováció-kommunikáció mint a szervezeti kultúra része a szakirodalom tükrében. Marketing & Menedzsment, 54(4), 63-75. https://doi.org/10.15170/MM.2020.54.04.05

Füzes, P. (2019). Bomlasztó innováció-e a felhőalapú szolgáltatás? Vezetéstudomány, 50(2), 2-13. https://doi.org/10.14267/veztud.2019.02.01

Kenesei, Z., & Cserdi, Z. (2018). A kényszerített önkiszolgálás elfogadásának előzményei és következményei a BKK-automaták példáján keresztül. Vezetéstudomány, 49(12), 4-10. https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.01

Keszey, T., & Zsukk, J. (2017). Az új technológiák fogyasztói elfogadása. A magyar és nemzetközi szakirodalom áttekintése és kritikai értékelése. Vezetéstudomány, 48(10), 38-47. https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.10.05

Kézy B., Lukovics M., Udvari B., & Zuti B. (2018). Az önvezető autók és a felelősségteljes innováció. Közgazdasági Szemle, 65(9), 949-974. https://doi.org/10.18414/KSZ.2018.9.949

Lázár, E., & Szűcs, K. (2020). A neuromarketing aktuális helyzete és a mintaelemszámra vonatkozó kihívásai, különös tekintettel a szemkamerás mérésekre. Vezetéstudomány, 51(3), 79–88. https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.03.08

Simay, A. E., & Gáti, M. (2019). Jó példa-e Kína? Feltáró kutatás a mobil közösségi kereskedelemről. Vezetéstudomány, 49(12), 11-23. https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.02

Downloads

Published

2022-07-27

How to Cite

Szűcs, K., Kemény, I., Prónay, S., & Keszey, T. (2022). Innovatív technológiák marketingkihívásai és lehetőségei. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 53(7), 2–3. https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.01

Issue

Section

Editorial