Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Turizmus Bulletin
Current
Archives
Search
Contact
Author guidelines
About
About the Journal
Publication Ethics Statement
Submission
Editorial Board
Privacy Statement
Search
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 18 No. 4 (2018)
Vol. 18 No. 4 (2018)
Published:
2018-12-18
Studies
Városmárka-hűség: melyek a Budapesti márkahűséget befolyásoló legfőbb tényezők?
Lachin Namaz, Dóra Horváth, Attila Cosovan, Klaudia Klára Tvergyák
4-13
PDF (Magyar)
Az észlelt kockázat utazási szándékra gyakorolt hatása konfliktusövezetekben: elméleti keretmodell
Elimdar Bayramov, Irma Agárdi
14-22
PDF (Magyar)
Repülőjegyek dinamikus árazásának hatása a fogyasztók által észlelt méltányosságra
Sevinj Omarli, Dániel Claro, Tamás Gyulavári
23-29
PDF (Magyar)
Kreatív turizmus Budapesten – Szabadulószobák az innovatív turisztikai piacon
Adrienne Nagy, Csilla Petykó, Diána Dóra Kiss, Tamás Egedy
30-40
PDF (Magyar)
Workshop
Az elvonulásturizmus keresleti és kínálati tényezői, üzleti modelljei és turisztikai potenciálja
Kinga Mártonné Máthé, Norbert Simonyi
41-50
PDF (Magyar)
Language
English
Magyar
Information
For Readers
For Authors
For Librarians