Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Turizmus Bulletin
Aktuális
Archívum
Keresés
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Információk
Információk
Publication Ethics Statement
Submission
Editorial Board
Adatvédelmi nyilatkozat
Keresés
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 18 szám 4 (2018)
Évf. 18 szám 4 (2018)
Megjelent:
2018-12-18
Lektorált tanulmányok
Városmárka-hűség: melyek a Budapesti márkahűséget befolyásoló legfőbb tényezők?
Lachin Namaz, Dóra Horváth, Attila Cosovan, Klaudia Klára Tvergyák
4-13
PDF
Az észlelt kockázat utazási szándékra gyakorolt hatása konfliktusövezetekben: elméleti keretmodell
Elimdar Bayramov, Irma Agárdi
14-22
PDF
Repülőjegyek dinamikus árazásának hatása a fogyasztók által észlelt méltányosságra
Sevinj Omarli, Dániel Claro, Tamás Gyulavári
23-29
PDF
Kreatív turizmus Budapesten – Szabadulószobák az innovatív turisztikai piacon
Adrienne Nagy, Csilla Petykó, Diána Dóra Kiss, Tamás Egedy
30-40
PDF
Műhely
Az elvonulásturizmus keresleti és kínálati tényezői, üzleti modelljei és turisztikai potenciálja
Kinga Mártonné Máthé, Norbert Simonyi
41-50
PDF
Nyelv
English
Magyar
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak