Bevezető

Authors

DOI:

https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.03.04

Keywords:

editorial

Abstract

Örömünkre szolgál, hogy a kedves Olvasó kézben tarthatja a Vezetéstudomány neuromarketing-kutatásoknak szentelt szekcióját. E terület nemzetközi szinten tapasztalható dinamikus fejlődése óhatatlanul magával hozta a magyarországi marketingkutatások ez irányú érdeklődését, és az egyes tudományos műhelyek megújult érdeklődéssel fordultak a neuromarketing izgalmas területe felé. Általános tapasztalat, hogy az elmúlt két évtizedben jelentősen megnőtt a fiziológiai vagy idegi jeleket mérő kísérleti módszerek alkalmazása olyan területeken, mint a pénzügy, menedzsment, vagy éppen a marketing.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Judit Simon, Corvinus University of Budapest

Full professor

Ákos Varga, Corvinus University of Budapest

Senior Lecturer

References

Ariely, D., & Berns, G. S. (2010). Neuromarketing: The hope and hype of neuroimaging in business. Nature Reviews Neuroscience, 11(4), 284-292. https://doi.org/10.1038/nrn2795

Plassmann, H., Ramsøy, T. Z., & Milosavljevic, M. (2012). Branding the brain: A critical review and outlook. Journal of Consumer Psychology, 22(1), 18-36. https://doi.org/10.1016/j.jcps.2011.11.010

Varga, Á. (2016): Neuromarketing, a marketingkutatás új iránya, Vezetéstudomány, 47(9), 55-63.

Venkatraman, V., Clithero, J. A., Fitzsimons, G. J., & Huettel, S. A. (2012). New scanner data for brand marketers: How neuroscience can help better understand differences in brand references. Journal of Consumer Psychology, 22(1), 143-153. https://doi.org/10.1016/j.jcps.2011.11.008

Downloads

Published

2020-03-07

How to Cite

Simon, . J., & Varga, Ákos. (2020). Bevezető. Vezetéstudomány Budapest Management Review, 51(3), 43–44. https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.03.04

Issue

Section

Editorial