Jane Austen, Shakespeare és Harry Potter nyomában – turisztikai interakciók és élmények az örökség-, képernyős-, és irodalmi turizmus területén

Authors

  • Tímea Zsófia Tóth University of Sopron

DOI:

https://doi.org/10.14267/TURBULL.2020v20n5.6

Keywords:

recenzió

Abstract

Recenzió Sheela Agarwal és Gareth Shaw Heritage, Screen and Literary Tourism c. könyvéről (Channel View Publications, 2017)

References

IRIMIÁS A. (2015): Filmturizmus. A filmek és televíziós sorozatok turisztikai szerepének és hatásainak geográfiai vizsgálata. Akadémiai Kiadó, Budapest.

MICHALKÓ G. – IRIMIÁS A. (2011): Csalódásmenedzsment a turizmusban: új szemlélet a turisztikai célterületek irányításában. Marketing & Menedzsment. 45(2). pp. 4–10.

NURYANTI, W. (1996): Heritage and postmodern tourism. Annals of Tourism Research. 23(2). pp. 249–260. https://doi.org/10.1016/0160-7383(95)00062-3

PAPP-VÁRY Á. (2009): Országimázs a moziban. Marketing & Média. 2009. május 12-25. pp. 14– 15.

PORIA, Y. – BUTLER, R. – AIREY, D. (2001): Clarifying Heritage Tourism. Annals of Tourism Research. 28(4). pp. 1047–1049. DOI: 10.1016/S0160-7383(00)00069-4

RUSSO, A. P. – SCARNATO, A. (2018): ”Barcelona in common”: A new urban regime for the 21st century tourist city? Journal of Urban Affairs. 40(4). pp. 455–474.

TIMOTHY DALLEN, J. – BOYD, S. W. (2003): Heritage Tourism. Pearson Education, Essex.

Internetes források

STATISTA (2020): Annual revenue from Warner Bros. Studios Tour London – ‚The Making of Harry Potter’ tour from 2012 to 2018. https://www.statista.com/statistics/646025/harry-potter-studio-tour-london-revenue-uk/, Letöltve: 2020. szeptember 10.

Downloads

Published

2020-12-21

How to Cite

Tóth, T. Z. (2020). Jane Austen, Shakespeare és Harry Potter nyomában – turisztikai interakciók és élmények az örökség-, képernyős-, és irodalmi turizmus területén. Turizmus Bulletin, 20(4), 53–57. https://doi.org/10.14267/TURBULL.2020v20n5.6

Issue

Section

Review