Jane Austen, Shakespeare és Harry Potter nyomában – turisztikai interakciók és élmények az örökség-, képernyős-, és irodalmi turizmus területén
DOI:
https://doi.org/10.14267/TURBULL.2020v20n5.6Kulcsszavak:
recenzióAbsztrakt
Recenzió Sheela Agarwal és Gareth Shaw Heritage, Screen and Literary Tourism c. könyvéről (Channel View Publications, 2017)
Hivatkozások
IRIMIÁS A. (2015): Filmturizmus. A filmek és televíziós sorozatok turisztikai szerepének és hatásainak geográfiai vizsgálata. Akadémiai Kiadó, Budapest.
MICHALKÓ G. – IRIMIÁS A. (2011): Csalódásmenedzsment a turizmusban: új szemlélet a turisztikai célterületek irányításában. Marketing & Menedzsment. 45(2). pp. 4–10.
NURYANTI, W. (1996): Heritage and postmodern tourism. Annals of Tourism Research. 23(2). pp. 249–260. https://doi.org/10.1016/0160-7383(95)00062-3
PAPP-VÁRY Á. (2009): Országimázs a moziban. Marketing & Média. 2009. május 12-25. pp. 14– 15.
PORIA, Y. – BUTLER, R. – AIREY, D. (2001): Clarifying Heritage Tourism. Annals of Tourism Research. 28(4). pp. 1047–1049. DOI: 10.1016/S0160-7383(00)00069-4
RUSSO, A. P. – SCARNATO, A. (2018): ”Barcelona in common”: A new urban regime for the 21st century tourist city? Journal of Urban Affairs. 40(4). pp. 455–474.
TIMOTHY DALLEN, J. – BOYD, S. W. (2003): Heritage Tourism. Pearson Education, Essex.
Internetes források
STATISTA (2020): Annual revenue from Warner Bros. Studios Tour London – ‚The Making of Harry Potter’ tour from 2012 to 2018. https://www.statista.com/statistics/646025/harry-potter-studio-tour-london-revenue-uk/, Letöltve: 2020. szeptember 10.