Vállalati közösségi média – a személyközi hálózatok motorja

Szerzők

  • Máté Baksa Budapesti Corvinus Egyetem
  • György Drótos Budapesti Corvinus Egyetem

Kulcsszavak:

vállalati közösségi média, személyközi hálózatok, tudásmegosztás

Absztrakt

A szervezetek és személyek hálózatos összekapcsolódása a nemzetközi vezetéstudományi szakirodalom egyik legmeghatározóbb témája napjainkban. A vállalati közösségi média – mint a hálózatosodást támogató technológia – meglehetősen gyorsan vált népszerűvé, noha pontos tartalma még formálódik, és szervezeti hatásairól is keveset tudunk. A szerzők ismertetik a vállalati közösségi média fontosabb meghatározásait, majd áttekintik az elmúlt évek témával foglalkozó nemzetközi szakirodalmát. Tanulmányukban a vállalati közösségi médiát a személyközi hálózatok motorjaként értelmezik, amelynek működését összevetik az offline tér hálózataival. A szerzők saját kvalitatív kutatásuk alapján ismertetik egy hazai tudásintenzív iparágban működő szervezet vállalati közösségi média használatának legfontosabb szervezeti funkcióit.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

Szerző életrajzok

Máté Baksa, Budapesti Corvinus Egyetem

PhD-hallgató, Vezetéstudományi Intézet

György Drótos, Budapesti Corvinus Egyetem

Egyetemi docens, Vezetéstudományi Intézet

Megjelent

2018-11-13

Hogyan kell idézni

Baksa, M., & Drótos, G. (2018). Vállalati közösségi média – a személyközi hálózatok motorja. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 49(4). Elérés forrás https://journals.lib.uni-corvinus.hu/index.php/vezetestudomany/article/view/46

Folyóirat szám

Rovat

Tanulmányok